Ratanshop - svět ratanu, proutí a dřevěných hraček

Ratanshop - svět ratanu, proutí a dřevěných hraček

Ratanshop - svět ratanu, proutí a dřevěných hraček. Nabízíme proutěné výrobky od podnosů na stůl až po nábytel, jako jsou křesla, houpací křesla, stolky, poličky, apod. Dále nabízíme ratanové výrobky, sedací soupravy, papasany, paravany, skřínky, stolky, košíky, zásuvky


Hodnocení: 3.67; Počet hodnotících: 6; Kliknuto: 10x; Kategorie: Internetové obchody

Hodnotit stránku Ratanshop - svět ratanu, proutí a dřevěných hraček:

Hodnotit stránku

 

Napište názor





jana (31.192.92.*)
10.04.2013 16:54:40, Reagovat
Policie varuje před nákupem proutěného zboží Brněnská policie varuje před podvodníky, kteří na internetu nabízejí proutěné výrobky přes internetové stránky ratanshop.eu . Zboží po uhrazení plateb nedodávají, a když náhodo
ratan reaguje (109.81.252.*)
18.04.2013 08:57:27, Reagovat
Tato paní nedělá nic jiného, než píše na všechny diskuze svoje výmysly a nám nezbývá nic jiného, než zřejmě podat tr. ozn. pro pomluvu. Za zboží které vrátila, jí byly vráceny peníze do týdne, zboží bylo bez vady, nicméně
ratan reaguje (109.81.252.*)
18.04.2013 09:01:29, Reagovat
nebyl zveřejněn celý náš příspěvek, takže dále paní se nejmenuje jana alejinak, my se ale nebudeme znižovat na její úroveň, pokud se ale neomluví na všech diskuzích, zveřejníme všechny její identy
ratan reaguje (109.81.252.*)
18.04.2013 09:03:00, Reagovat
my už se musíme začít bránit takovým pomlouvačným kampaním, protože nám to škodí a zákazníci si dělají mylné představy. Všechny, kdo si objedná si vážíme a věříme že budou spokojeni.
Horníková (88.102.135.*)
01.02.2012 18:01:25, Reagovat
Mám velice špatnou zkušenost.Objednala jsem si zboží 9.12.2011,které jsem zaplatila předem nebylo mi dodáno.Žádala jsem paní Míčkovou o vrácení peněz a doposud se to nestalo.Budu muset udělat další kroky. Děkuji Horníková
Horníková (88.102.135.*)
01.02.2012 18:00:34, Reagovat
Mám velice špatnou zkušenost.Objednala jsem si zboží 9.12.2011,které jsem zaplatila předem nebylo mi dodáno.Žádala jsem paní Míčkovou o vrácení peněz a doposud se to nestalo.Budu muset udělat další kroky. Děkuji Horníková
Biliková reaguje (93.153.29.*)
02.03.2012 10:46:21, Reagovat
hrozné jednání, od září 2011 objednaná a zaplacená komoda, doteď se nic neděje, komunikace taky hrozná. předem nic neplatit ...